U slučaju prometnih gužvi, nesreća ili oštećenja na kolniku i slično, vozilo će ove informacije poslati ostalim automobilima

Suradnja automobilskih i tehnoloških kompanija sve je veća, a trebala bi kulminirati za pet do deset godina kada će se na cestama pojaviti prvi komercijalni autonomni automobil koji će označiti početak potpuno novog razdoblja za tu industriju. No dok do toga dođe, automobilske kompanije nastavit će s implementacijom tehnologije u vozila kojima još upravljaju ljudi, a jedna od tehnologija koju ćemo svi iznimno cijeniti jest mogućnost komunikacije između vozila.

Ovu tehnologiju trenutno razvija Volkswagen, a njezina primjena u vozilima očekuje se tijekom 2019. Vozila će koristiti IEEE 802.11p (pWLAN) bežični standard koji će omogućiti direktnu komunikaciju između samih automobila i infrastrukture te će moći razmjenjivati poruke do udaljenosti od 500 metara. Automobili tako mogu upozoriti druga vozila na velike prometne gužve ili nesreće, odnosno na oštećenja ili led na cesti i slično. Također, u Volkswagenu kažu kako bi se ova tehnologija mogla koristiti i u vozilima hitne pomoći i vatrogasnim vozilima – tako će automobili znati kad im se takva vozila približavaju i moći će se na vrijeme skloniti s ceste i propustiti ih.

Na početku ta će se tehnologija koristiti samo za upozorenja i informacije o lokalnim problemima u prometu, no kako s vremenom sve više automobilskih kompanija i gradova prihvati ovakvu tehnologiju, njezine će se mogućnosti povećavati. Što se Volkswagena tiče, oni namjeravaju tu tehnologiju implementirati kao dio standardne opreme u njihova vozila, odnosno neće biti limitirana samo na one koji si mogu priuštiti skupu dodatnu opremu uz svoj automobil.

Na Cnetu podsjećaju kako je Volkswagen Group već primijenio sličnu tehnologiju u modelu Audi A4 koji u Las Vegasu može primiti informacije sa semafora koji automobil odnosno njegova vozača obavještava koliko je još vremena ostalo do paljenja zelenog svjetla.