Proteklih petnaestak godina Volkswagen je imao niz različitih koncepata vezanih uz (mini) kombi vozila. No, kako se bliži era električnih vozila te zahvaljujući novim tehnologijama, CES 2016 donijet će i najmoderniju viziju ovog automobilskog diva. Na temelju nje moglo bi nastati ekološki prihvatljivo putničko vozilo za više putnika te dometom do 500 kilometara

Njemački proizvođač proteklih tjedana vodi mukotrpnu borbu sa skandaloznom situacijom u kojoj se na milijune vozila instaliralo sustave za lažiranje eko-testova. Kako bi se stvar koliko-toliko pokušala popraviti, najavili su niz planova za budućnost VW grupe, a mnogi od njih kriju upravo električna vozila.

Ususret CES-u za svega nekoliko tjedana, glavna figura putničkih vozila u Volkswagenu Herbert Diess, trebao bi održati još jedan govor o održivoj budućnosti i tome što VW sprema. Potpuno električni mali kombi Microbus trebao bi se pojaviti paralelno uz uobičajene benzinske i dizelske verzije kao dio ponude.


Do sada dostupne informacije van 'fotografije' koncepta ne otkrivaju mnogo, ali se čini kako će novitet namijenjen prijevozu više putnika biti manji od postojećeg modela Multivan. Kako bi domet vozila bio dovoljan za putovanja, VW se navodno za koncept i nadolazeće električne automobile za serijsku proizvodnju odlučio koristiti 'ravne' baterije namijenjene smještanju u podnicu vozila, baš kao što to već rade BMW (model i3), Nissan (Leaf) i Tesla (Model S).

Posrijedi je MEB Modular Toolkit, modularni sustav baterija i pripadajuće elektronike kojeg se lako prilagodi veličinom za odgovarajuća vozila. Time će se proizvodnja i primjena paketa u električnim vozilima učiniti jeftinijom i jednostavnijom.

Dosadašnji modeli poput e-Golfa obično baterijske pakete drže pod stražnjim sjedalima i drugom dijelu prostora u kojeg bi inače mogla ići prtljaga. Više o svemu bi trebalo biti jasno 6. siječnja s početkom sajma u Las Vegasu.