U intervjuu za The Guardian Microsoftovi čelnici Xbox brenda izjavili su svakakve nebuloze kako bi prodali magiju 4K gaminga.

Povodom proteklog E3 sajma poznati medij The Guardian odradio je intervju s Microsoftovim predstavnicima Xbox brenda kako bi izvijestio o budućnosti gaminga pod terminom 4K. Ono što je proizašlo iz tog intervjua jest nekoliko vrlo čudnih izjava zbog kojih bi se korisnici mogli počešati po glavi i zapitati se na čemu su Mike Ybarra i Phil Spencer.

Naime, Xboxov direktor za razvoj sadržaja vjeruje kako grafika u igrama ljude može natjerati da izgube pojam o vremenu:

“Uvijek kažem svojim timovima koji razvijaju igre – gle, ako ubacite podršku za Dolby Atmos zvuk, HDR, osam milijuna piksela na ekranu – ljudi će izgubiti pojam o vremenu jer će se ludo zabavljati. Mi ciljamo na upravo tu imerzivnost. Kad smo stvorili Xbox One X, cilj nam je bila imerzivnost prije svega. Mislim, igrali ste Forzu Horizon 3 na PC-u u 4K rezoluciji, vidjeli smo te slike i ostavile su nas bez daha. Pri razvoju ove konzole pričali smo upravo o tome kakav efekt te stvari ostavljaju na nas. To je imerzivnost, dio magije zabavne industrije kojoj pripadamo.” – izjavio je Ybarra.

S druge strane, šef Xboxa vjeruje kako ćemo nakon 4K rezolucije primjećivati stvari koje ranije nismo ni vidjeli da nedostaju.

“Razgovarao sa s Patrickom Soderlundom iz Electronic Artsa o Maddenu, i jedna od stvari koju je komentirao bila je kako trava u igri izgleda i kako se pomiče. Rekao je da nitko taj efekt ne bi naveo među deset stvari koje su drugačije na Xbox One X konzoli, ali na podsvjesnoj razini, što se grafika više približava prikazu stvarnosti to naši mozgovi primijećuju kad neke stvari nisu pravilne. 4K može doprinijeti fizici, a možda samo i načinu na koji se drveća pomiču.” – izjavio je Spencer.