Doznali smo još neke detalje o otvorenom egipatskom svijetu Assassin’s Creed Originsa, ponajprije o veličini gradova.

Ubisoftov tim koji radi na Assassin’s Creed Originsu promijenio je filozofiju oko tornjeva, mini-mape i još nekolicine stvari koje smo do sada asocirali uz AC igre, a možda je promijenio i filozofiju u dizajnu gradova. Naime, iako će Origins ukupnom veličinom mape biti najveći AC naslov do sada, sami gradovi bit će manji od Pariza, Londona, Rima i ostalih u serijalu. Naime, direktor igre smatra da veličina gradova nije važna za Assassin’s Creed.

“Ako gradove usporedite s onima koje smo imali ranije, ne znam točne brojke, ali rekao bih da su barem dvostruko veći od Havane iz Black Flaga. Samim time, ne mislim da je veličina grada važna. Važniji je sadržaj, iskustvo koje imate unutar tog grada. Koliko je isti živ. Zato smo ispunili te lokacije sa zadacima nastojeći da svaki grad bude unikatan i na neki način važan za Egipat.” – izjavio je Ashraf Ismail za magazin Game Informer.

Gradovi o kojima se ovdje priča su Aleksandrija, Giza i Memfis, koji će nam biti dostupni bez nekih ograničenja, odmah nakon uvodne sekvence na samom početku igre.